FANDOM

Generał Immortus

Generał Immortus

Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię nieznane
Określenie Wieczny Żołnierz
Gatunek Człowiek
Przynależność Bractwo Zła
Przyjaciele Mózg
Monsieur Mallah
Madam Rouge
Umiejętność Nieśmiertelność
Ekspert od strategi
intelekt na poziomie geniusza
niezrównane doświadczenie bojowe
Broń Liczne wysoko zaawansowane bronie
Szabla kawalerii
Nie lubi Doom patrol
Głos aktora Xander Berkeley

Generał Immortus jest czołowym ekspertem taktycznym Bractwa Zła. Jest kolejnym z arcy-wrogów Bestii. Jest także jednym z głównych antagonistów 5 sezonu.

Historia Edytuj

Niewiele wiadomo o życiu i karierze Immortusa Generalnego, zanim wstąpił do Bractwa, ale dowodził oddziałami w różnych bitwach wracających do Egiptu Faraońskiego. Według Mento z Doom patrol, Immortus jest mistrzem taktyki w wyniku jego tysiącleci doświadczenia bojowego w praktycznie każdym większym konflikcie światowym. Sądząc po jego mundurze i strojach żołnierzy, można przypuszczać, że ostatnią potęgą wojskową, jaką służył Immortus, była niemiecka partia nazistowska w czasie II wojny światowej.

W pewnym momencie Immortus dołączył do Bractwa Zła, wnosząc swoje ogromne zasoby, które zgromadził przez całe tysiąclecia, w tym własną prywatną armię bandytów i robotów. Jako strateg wojskowy, on i Mózg byli w stanie stopniowo wypracować standardowy modus operandi swojego głównego wroga w czasach współczesnych, Doom Patrol . W końcu udało im się schwytać i unieszkodliwić swoich wrogów, ale Mento miał sondę posłańca zaprogramowaną, by znaleźć byłego członka Bestie , który prowadził swoją nową drużynę, Młodych Tytanów, w poszukiwaniu swojej byłej zastępczej rodziny. Ostatecznie połączone zespoły pokonały najnowszy plan Bractwa, w tym generator czarnych dziur.

General Immortus następnie uczestniczył w planie Mózgu, aby wyeliminować młodych superbohaterów na całym świecie. Kiedy nadszedł czas, osobiście poprowadził zdobycie bohaterki Argent. Podczas ostatecznej bitwy przeciwko zgromadzonym Tytanom w kwaterze głównej Bractwa, Immortus i jego armia zostali zmyci przez Wodnika i Trama, jako pierwszy z przywódców Bractwa został zamrożony jako trofeum zwycięstwa Tytanów.

Umiejętnośći Edytuj

Główną mocą Generała Immortusa jest nieśmiertelność. Chociaż nie wiadomo, w jakim stopniu, Immortus sam podpowiada, że ​​osiągnął pełną nieśmiertelność, co pozwala mu przetrwać nawet śmiertelne obrażenia, pod warunkiem, że nie doprowadzą do całkowitego zniszczenia jego ciała.

Fizycznie Immortus nie posiada nadzwyczajnych zdolności z powodu wyniszczających efektów jego starożytnego wieku. Z drugiej strony, zgromadził milenijną wiedzę wojskową i strategię, czyniąc go niebezpiecznym przeciwnikiem na polu bitwy. Ponadto zebrał także mnóstwo bogactwa pieniężnego, którego używa do finansowania i utrzymania armii żołnierzy ludzkich i robotniczych. Może mieć pewne umiejętności w posługiwaniu się mieczem, ponieważ czasami używa szabli kawalerii.

Występy Edytuj

Sezon 5 Edytuj